Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 19 stycznia 2012

Przed świętami dostałam wiadomość na znajomych od pewnej osoby. W wiadomosci byly zyczenia oraz prośba o nr tel. lub gg. Przedstawiala sie z imienia i nazwiska oraz podala swój stary nick. Zanim odpisałam sprawdzilam na nk i fejsie czy jest tam taka osoba, bo chcialam zobaczyć jej twarz, bo na starym blogu dośc duzo swoich zdjęć umieszczala. Niestety tam jej nie było:(
Nie podałam jej swoich namiarow, mówiąc ze nie podaje takich informacji nieznajomym. Ona odpisała że rozumie i myslalam że sprawa zakonczona.
Po świętach znow dostaje wiadomość od niej. Tym razem treść wiadomosci daje mi wiele do myslenia. Osoba ta komentuje moja notkę ( nie w komentarzach tylko wysylajac wiadomość na znajomych) i wymienia imiona moich dzieci, te prawdziwe jak i nazywa mojego męza po imieniu. Poźniej tez dostałam wiadomość gdzie znow podaje informacje, których nie ujawnialam w blogu. Niewiem co myslec. Mam przeczucie że może to być osoba, która znam ze swiata "realnego" a ona próbuje wybadac czy ja to ja.
Nie zamknęlam tamtego bloga, niezahaslowałam go bo uwazam ze gdybym to zrobiła utwierdzilabym ta osobe w przekonaniu. Natomiast po sprawie pewnej kolezanki blogowej, ktora bardzo ucierpiala przez jakiegoś trola zaczełam byc bardziej uwazna. Najgorsze jest to ze nie wiem kim ona jest naprawde. Ostatnio zmieiła nicka.

Postanowiłam nie zamykac bloga tego na interii i uwazać na to co pisze. Pewnie kiedyś znów bede tam pisac jak dawniej ale póki co tutaj urzadziłam sobie oaze.
Nie zmierzam mojej przeprowadzki oglaszac na blogu, bo niechce tej osoby tutaj zwabic. Pozdrawiam:)

3 komentarze:

  1. Bardzo madrze postapilas po tym co sie przytrafilo naszej vieviurce trza miec oczy na okolo glowy.Z tego co tutaj napisalas byc moze jest to osoba z reala ale nie koniecznie bo te trole sa bardzo przebiegle i cwane potrafia omamic inne osoby by z nich wyciagnac to i tamto.Ja sie caly czas zastanawiam co mam zrobic ze swoim blogiem na interi puki co zostawiam tak jak jest chociaz wczoraj wlaczylam potem wylaczylam obcje logowania daje sobie kilka dni potem sie zobaczy w zaleznosci od sytuacji albo znow dam logowanie albo tez przejde tu gdzie ty .Nie wiem czy wiesz kolejna osobka swoj blog w przestrzen poslala i to mnie juz tak deprymuje ze mam totalny metlik we lbie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj obłoczek, też miałam bloga na interii i sporo wiem o sprawie. vieviura była moj a bardzo dobrą przyjaciołką blogową i nie tylko, byłam wstrzaśnięta jak przeczytałam jej komentarz u ciebie, jeszcze czasem do mnie pisze, jak się z tym czuje i jak stoją te sprawy. i to naprawdę wygląda bardzo poważnie;/

    nie odpisuj i nie odpowiadaj na takie wiadomości bo każda twoja odpowiedź zaczęca do kolejnej. do kogokolwiek jak ktoś taki napisze lepiej nie odpowiadać

    żeby nie było że jestem kimś "niepewnym" - wejdź do bloga elfik1366 - tam jest mój komentarz na ten temat.

    Ognista

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Ognista:)
    Wiem kim jesteś, czasem czytalam Twojego bloga i wiem ze przyjaźnisz się z vieviurka i viola:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń