Łączna liczba wyświetleń

piątek, 4 maja 2012

Jestem wkurzona na maksa!!! Wszytko przez działanie tej zakichanej interii. Od wczoraj nie moge wejść na mój profil tam. Najgorsze jest to że niepamiętam wszystkich adresów do znajomych z tamtąd
:((
Do tego dochodzi cholerny żal notek. Mam nadzieje że nie zostały poslane w kosmos, bo tego bym nie zniesla!!!! To kawał mojego zycia. Niby rok i cztery miesiące, ale to bardzo przelomowy okres mojego życia.
Kurcze, mam nadzieje że jutro rano mój stary blog bedzie na swoim miejscu. Jeśli nie, pozostanie mi przekonac się do tego.

3 komentarze:

  1. Witaj, dobrze, że zaglądnęłam na blogspota bo nawet nie wiedziałabym, że masz jakieś problemy z blogiem! Własnie tam byłam i zostawiłam próbny komentarz, wszystko działa, Twój blog jest nietknięty, może to jakieś problemy z netem w Twoim rejonie? Ja tez tak kiedyś miałam. Oby to jak najszybciej minęło!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie też było żal......zauważyłam, że interia "schodzi na psy"....i coraz więcej interiowiczów przenosi i zakłada blogi gdzieindziej

    a poza tym często się zdarzały obraźliwe koentarze od anonimowych co też mnie wkurzało;/

    OdpowiedzUsuń
  3. witam bardzo przepraszam ale coś mi szfankuje i nie wszystko widać kto pisze itd... odwiedziłaś mojego bloga i pytałaś o ceny bardzo proszę o wiadomość na mejla lub podaj mi swojego napewno odpiszę

    mój gsxf@poczta.onet.pl
    pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń